Ont i magen

Denna veckan har inte varit den bästa. Natten till i tisdags sov jag ingenting för jag hade sån magvärk så det var helt galet, tack och lov var jag ledig på tisdagen. Under tisdagen var magen halv ok men efter middagen i onsdags såfick jag så sjukt ont i magen igen. Det gjorde så ont så jag bara väntade på krystvärkarna så jag kunde föda ut en bebis men med en värmedyna så kunde smärtan lindras lite och jag fick ändå sova rätt hyftsat. Igår var jag helt slut i kroppen och var på väg att ge upp på jobbet men när det vara var 3h kvar så bet jag ihop och kämpade. Jag har sovit bättre inatt (trots en snorig unge i sängen). Så nu är stora frågan då, varför jag fick så jäkla ont i magen? Det ända som Stefan och jag har kommit på är att jag druckit ren mjölk precis innan. Jag har alltid druckit mjölk innan utan att det har varit några problem men nu verkar jag inte kunna det längre. Tänkte jag skulle testa en gång till när jag är ledig för att se om det verkligen är mjölk eller så får jag ju fundera vidare.

I helgen är det mamma-Tage-mys som gäller. Maken ska på Kick off ute i skogen å sova i tält, är faktiskt inte ett dugg avis. Själv ska jag ha Kick off på Palace, inne i värmen! Planerna för helgen är, hmmm... inte stora alls. Ska åka och köpa ett par jeans till Tage, har märkt sedan han börjat på dagis att han knappt har några byxor pojkstackarn. Om ni undrar hur det går på dagis så kan jag meddela att det går alldeles utmärkt förutom när jag ska lämna honom då han gråter hysteriskt, men han har oftast hunnit sluta innan jag går utanför dörren. Äter gör han som en häst (och bara för att jag skrivit det här nu så kommer han säkert att sluta...) och han har även visat sitt fantastiska humör genom att dunka huvudet i golvet och på husväggen...

Nehe, nu väntar sängen. Stefan och de ska träffas redan kl.8 imorgon, ingen sovmorgon denna helgen alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback