Polen

Det var ett tags sedan jag skrev nu men vi har ju semester här :) Än så länge är jag verkligen supernöjd med vår semester (trots att det blåser storm ute just nu). Vi har gjort lite småutflykter, tagit dagen som den kommit, ätit gott och busat med Tage. I tisdags åkte vi till Polen med de andra två paren från föräldrargruppen som vi umgås med. Båtarna vi åkte med var superfräscha och jag rekommenderar verkligen att byta upp en nivå på hytterna. Det har varit jättekul, det ända tråkiga var att vädret inte var på topp men men vi hittade på saker att göra iallafall :) På tillbaka vägen avslutade Stefan, jag, Therese och Tomas kvällen på Spa och det var riktigt nice! De hade äventyrsduschar där man kunde väljamellan olika årstider. Valde man sommar så var det fågelkvitter, lätt sommarregn och sen byttes det ut mot åskväder och regnskur, jag har nog aldrig skrattat så i en dusch innan men det var verkligen superhärligt och jag körde ett antal sommarduschar innan vi gick därifrån. Här kommer lite bilder på vår tripp.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback