Härliga dagar i Djursvik

Vi har varit nere i Djursvik och haft ett par härliga dagar i solen. Vi hann även med ett stopp i Fulvik där Tage tyckte det var hur kul som helst å springa i sanden å gunga å busa. Sen köpte jag världens dyraste såpbubblor på Supermarket i Torsås, 35:-, herregud! Tur jag inte bor där med tanke på hur roligt Tage tycker det är med såpbubblor... I tisdagskväll passade Stefan å jag på att fiska lite, jag har inte fiskat på 2 år så det var på tiden mitt lilla spö fick lufta sig lite men inget napp blev det, inte ens ett hugg trots att vi hade fått tips om ett bra ställe. Men jag fick se en säl istället :)
Här är jag i mina schyssta vadarbyxor :)

Kommentarer
Postat av: fotografsara

Åhh så härligt med ett par dagar i Djursvik! Och det ser himla mysigt ut med fiskekvällen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback