Ack Värmeland du sköna!

Det var ett tag sedan jag skrev nu men det har varit fullt upp med inskolning på dagis och förberedelse inför toastmasteruppgiften på året fina fina bröllop. Men nu på måndag börjar jag att jobba igen efter att ha varit ledig i 9 veckor :)

För två helger sedan åkte hela tjocka familjen upp till Värmland för att bara ha det skönt och hälsa på släkten och se farmors gamla hus  och för att fira pappas födelsedag. Vi hade en helt underbar helg med jättefint väder. Vi bodde i Lysvik på Berga Gårds vandrarhem.Vilket läge! Runt där vi bodde var det en kohage där Tage spenderade mestadelen av tiden. Vi var i Sunne och i Torsby och uppe på Tossebergskläppen. Vi besökte även Torsby skicenter där man åkte skidor inomhus. Självklart glömde jag kameran men fick några bra bilder med mobilen som jag tänkte visa och låta den tala för hur underbart vi hade!




















Å så gick månen upp....


Så stannade vi till och kollade lite på Svennis hus på vägen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback