Trött

Idag är jag trött i benen. Det har varit jättemycket folk på jobbet idag, helt otroligt hur fort köer kan bildas. Ena sekunden har man läget under kontroll sen så det såna köer att man knappt ser slutet. Men men, allt löste ju sig efter en stund i alla fall. När vi var å handlade nu köpte jag med lite fika till Daniel å mig i morgon som vi kan smaska på. Kvällen blir lugn, har gjort en pizza nu å sen blir det chips å tv. Saknar att umgås med folk. Men nu till veckan har jag lyckats få till fika med Emilia sen ska Magda å Sara å jag bara hitta en dag som passar för lite fika med. Händer mycket nu hos mina vänner.

Men ha en trevlig lördagskväll allihopa så hörs vi en annan dag.


p.s Besök den nya skoaffären på Baronen, billigt å snygga skor. Jag har lyckats komma ut två gånger utan att köpa ett enda par, ganska stolt över mig själv måste jag säga! d.s

Kommentarer
Postat av: pytte81

Helloooo... ville bara säga att jag är ledig varje kväll tisdag, onsdag och torsdag!! Vi får höras av helt enkelt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback