Biologiska klockan börjat ticka???



I natt hade jag den underbaraste drömmen jag har haft på länge. Jag drömde om att jag hade barn, inte bara ett utan två små underbara flickor, de var så söta! De luktade så gott och var så små och lena och så snälla. De låg och sov bredvid varandra i mina föräldrars säng. Vi var nere i Djursvik hos mina föräldrar och vi skulle ut å gå efter ett tag så jag klädde på dem lite mer kläder så de inte skulle frysa. Sen berättar jag för min mamma att jag inte alls kommer ihåg förlossningen (konstigt, jag har ju aldrig varit med om en...) men jag vet att jag låg hemma i vår säng och fick värkarna och jag är ganska säker på att jag hade ont i magen i drömmen.

Min kära syster är gravid och jag vet inte om det är därför fick denna drömmen, men den är mer än välkommen tillbaka, fast då behöver det inte vara två bebisar utan det räcker gott å väl med en! Passar på att lägga in en bild på mitt gudbarn, hon är så söt, det är min brors dotter, Filippa.

166063-12

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha. Maria ska ha barn. När?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback